Mutanttan yağ çıkartmak – X Men:First Class

6 08 2011

Vizyon filmleri hakkında çok bir şey yazmıyorum genelde ama X-Men:First Class hakkında bir şeyler demek istiyorum.

Ya bizdensin, ya onlardan

X-Men’i severim. Bu sevgi ortaokul çağlarında Bahariye’de zaman zaman Bahariye İlkokulu, zaman zaman Süreyya Sineması’dan önceki sokağın başında yabancı çizgi roman dergi satan “Faça” dan aldığımız Uncanny X-Men sayıları ile başladı. Wolverine, Gambit, Cyclops ve diğerleri. Sanırım 2000’den bu yana çıkan tüm X serilerini izledim. Ancak artık bana kabak tadı vermeye başladı. Evet, her yeni nesile 5 senede bir X-Men’i hatırlatmak gerekebilir ancak hep aynı tema, hep aynı anafikir, hep aynı toplumsal mesaj… Daha nereye kadar gidecek merak ediyorum. Acaba bir tane daha X filmi daha görür müyüz? Bence görürüz.

Film hakkında konuşmak gerekirse, diğerleri gibi. Tanıdık karakterleri görmek güzel, bu sefer bu karakterlerin kendileirni keşfedişlerinden başlayan bir hikaye var. Xavier ile Eric(Magneto)’nun aralarının neden açıldığı, Xavier’in nasıl sakat kaldığını izliyoruz. Onun dışında diğer filmlerdeki mesajların hepsi aynı.

Filmin IMDB notu oldukça yüksek, 8.0. Ancak ben izlerken zaman zaman sıkılmama rağmen 7 den aşağı vermem. X-Men adı ile çıkacak her filme hayranları zaten yüksek not verecektir. Prodüksiyon olarka zaten tüm X serileri muazzam. Boş vaktiniz varsa izlemeye değer. İzlemezseniz çok bir şey kaybetmezsiniz.


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

