Roma’dan son kahraman – Centurion

17 10 2010

Biliyoruz ki Roma kalleştir, Roma köpektir. Bu filmde de benzer şeyler anlatıyor, aynı mesaj veriliyor. Centurion, Roma döneminde bir grup askerin hayatta kalma savaşını anlatıyor. Tabii buna hayat denirse…

Acayip bi kadın var filmde, düşman başına...

Acayip bi kadın var filmde, düşman başına...

Aslında bir çok film arasından Centurion’u seçip izlemezdim. Yazılımbaşı Hüsam, abi full HD bir film indirdim, full BlueRay benim oynatıcı çalıştırmadı diyince, hemen 24 GB lik filmi benim Dark Media oynatıcı ile denedim. Aslında acaba çalışır mı diye bakacaktım, sonra neyse diyip izlemeye devam ettim. Kıytırık Western Digital Medya oynatıcısı yerine 100 TL daha verip Dark Media aldığıma tekrar memnun oldum.

Filmde bir grup Romalı, daha önce Roma’nın yakıp yıktığı ve onlara karşı intikam yemini etmiş bir halk ile savaşmaya gider, olaylar gelişir, kan gövdeyi götürür, kafalar kopar, kollar bacaklar kesilir ve deriz ki Roma ne kalleşmiş kardeşim. Spartaküs dizisini sevenlerbu filme bayılacaktır, güzel kesme biçme sahneleri var.

Filmin senaristi ve yönetmeni Neil Marshall. Daha önce sanırım The Descent isimli filmini izlemiştim, bazı kadınlar mağaraya gidiyorlardı :) Başrolde Centurion rolü ile Michael Fassbender‘i izliyoruz. 300 ve Inglourious Basterds’da rol almış.

Filmin IMDB notu 6.4. Yani mutlaka izleyin diyebileceğim bir film değil. Hikaye vasat. Kan var. Böyle filmleri seviyorsanuz, hatta grup halinde izleyip aynı anda üstüne geyik yapabilecekseniz seyredin :)


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: