Epic Fail! – Clash of the Titans

27 07 2010

Bu aralar Yunan Mitolojisi’ni konu alan bir kitap serisi okuyorum. Clash of the Titans‘ı seyretmenin tam vaktidir dedim. İzledim ve iyi ki sinemada gitmemişim dedim. Daha başka şeyler de dedim ama burada yazılmaz.

Medusa'ya bakmayın...

Percy Jackson and the Olympians serisini okuyorum. Yunan Mitolojisin’den bir kısım hikayelerin günümüze uyarlanmış hali. 4.kitaptayım. Baya okudum yani. Geçenlerde serinin ilk kitabının filmini izledim. Meraktan izledim, çocuk filmi gibiydi, vasattı. Kitabı çok daha güzel, film olmamıştı. E bir de Clash of Titans’ı izleyeyim dedim. Okuduğum kitapta yarı tanrı olan çocuğun adı Percy, Perseus’un kısaltması, Zeus’un oğlunun ardından konulmuş. Bu filmde de işte o ilk Perseus var, tanrılara başkaldıran ölümlüleri Hades’in gazabından kurtarmaya çalışıyor.

Bir kere Titan başka tanrı başka, ne alakası var Titanların savaşının. Ayrıca o kadar mitolojik hikaye var ki, oku oku bitmezken bunu bir filme sığdırmak çok zor tabii. Ha şu var, okuduğum kitaptaki efsanelerin bazılarını, kahramanların ve yaratıkların bazılarını görmek güzel oldu. Bunun dışında bence vasat bir film olmuş. Ne yazarına ne meşhur oyuncularına giresim var. Kimseye tavsiye etmiyorum.  IMDB notuna falan da bakmayın. Başka şansınız varsa onu değerlendirin, yoksa, eh, tanrılar sizi cezalandırmış olmalı, tadını çıkartın :)


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

