Kahraman olmak mı istiyorsunuz? – Kick Ass

23 07 2010

IMDB top #250 listesine doğrudan giren Kick Ass,  Örümcek Adam ve Kill Bill karışımı, senaryosu çocuk filmi gibi ancak oldukça fazla küfür ve aksiyon içeren bir film. Derim ki yorumlara ve notuna aldanmayın, başka seçeneğiniz varsa onu seyredin.

Yeni bir TV aldım. 40″ Sony LED TV. Hem de 100 Hz. Bir kaç gündür HD filmler seyrediyorum. Ama izlemek istediğim çoğu filmin BlueRay’i çıkmadığı için, 3-5 film dışında HD olan filmler IMDB 5-6 civarında filmler. Cenk’in neden sürkeli IMDB notu 5 (ve hatta altı) olan HD filmleri yazdığını anladım :) IMDB listesinde gezerken bu Kick Ass isimli filmi gördüm. Yorumlar süperdi, notu süperdi HD olmasa da seyrettim.

Kick Ass hiç bir gücü olmadan süper kahraman olmaya çalışan bir ergeni anlatıyor. Kahramanımız kendini şöyle tanımlıyor. “Tek süper gücüm kızlara karşı görünmez olmamdı. Arkadaşlarım arasında komik olan bile değildim. Yaşıtlarımın çoğu gibi ben de sadece varlığımı sürdürüyordum.”  Süper! :)

Teneke kahraman...

Filmin yönetmeni Matthew Vaughn‘ı daha çok yapımcısı olduğu Snatch ve Lock, Stock and Two Smoking Barrels ile hatırlayabilirsiniz. Asıl oğlanı Aaron Johnson oynarken, Nicolas Cage ve yüzü çok tanıdık olan, herhalde 500 Days of Summer’dan hatırladığım genç yıldız Chloe Moretz oynuyor.

Çizgi Roman olarak Marvel Comics’ten 2008-2010 arasında  yayınlanan Kick Ass’in 2. bölümü de çekilecek gibi…

Film  hakkında hiç bir çey bilmeden başladım. Süper kahraman filmi olduğunu falan hep film içinde öğrendim. Başlarda filmden epey umutluydum ama IMDB si 8.2 olan ve yorumlara bakılırsa fantastik olan film klasik Amerikan gazı çıktı. Yani yüzümde gülümseme ile izledim ama tavsiye eder misin diye sorsalar evet diyemem. Çok merak ediyorsanız, lan ben de süper kahraman olmak istiyorum diyorsanız izleyebilirsiniz:)


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

