İlişkilerin erkek tarafı – High Fidelity

12 04 2010

Çok sevdiğim bir yazarın, çok sevdiğim bir romanının uyarlaması. Filmi de çok sevdim. High Fidelity filmini mutlaka seyretmelisiniz. Özellikle kadınların izlemesi lazım. Ne kadar basit olduğumuzu görüp kimi saçmalamalarımızı hoş görebilirsiniz bu filmden sonra.

Erkeklerin manifestosu...

Nick Hornby… Herhalde kütüphanemde en çok kitabı olan yazardır. 5-6 kitabını okudum, bir kısmı okunmayı bir kısmı da satın alınmayı bekliyor. Kitabı soluksız okudum. Kitabı okurken bu filmi indirdim, ancak çok merak etmeme rağmen kitabı bitirene kadar izlemedim. Ve kitabı bitirdiğim gün bu filmi seyrettim. Her şey tam hayalini kurduğum gibiydi. John Cusack tam bu rolün adamıydı. Tüm diyalogları yeniden yaşadım. Harika bir deneyimdi!

Filmimiz plak dükkanı işleten ana karakter ve onun 2 acayip çalışanı etrafında dönüyor. Bu liste meraklısı 3 acayip tip üzerinden aşk, nefret, ilişkiler ve arkadaşlık konularını işleyen süper bir film. Başrolde John Cusack var. Küçük de olsa Tim Robbins ilginç bir karakterle karşımıza çıkıyor.  Diğer rollerde Iben Hjejle, Todd Louiso ve  Jack Black. Süpriz güzel bir isim daha var filmde. Küçük ama seksi bir rolde :)

2000 yapımı filmin yönetmeni Stephen Freaer daha önce 2 kez Oscar’a aday gösterilmiş. High Fidelity Oscarlık bir film olmasa da pek çok adaylığı ve kazandığı bir kaç ödül bulunuyor.

Filmin IMDB notu 7.6. Yerinde bir puan. Bence erkek, kadın, ilişki meraklısı, müzik meraklısı, çözümleme meraklısı herkes bu filmi izlemeli. Tavsiyem önce aynı isimli kitabını okumanız.


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

