Bu kadroya olmamış – The men who stare at goats

12 04 2010

Büyük beklentilerle izlemeye başlamıştım. Filmin sonunda iyi ki sinemada gitmemişim dedim. Evet eğlenceli ama pek iyi değil. Bence The Man Who Stare At  Goats kadrosunun hakkını veremeyen bir film olmuş.

Dikkatli bakarsan belki sen de yapabilirsin!

Kadroya bakınca beklentiye girmemek mümkün mü? George Clooney, Ewan McGregor, Jeff Bridges, ve Kevin Spacey. Kadroya gel! Üstelik yine kendimi  sakınmış, film konusunda pek bir şey duymamış, görmemiştim. Aslında, böyle kadrosu olan bir filmin büyük gürültü koparmaması bende biraz şaşkınlık yaratmıştı, ordan işkillendim önce. Ama ne yapacaksın, bir gün kafaya koydum ve izledim.

Konu ne derseniz, savaş desem değil, komedi desem değil, kara mizah desem değil ama hayat dersi desem, kardeşlik desem, savaşma seviş desem olur :) Sıradışı bir konusu olan, yer yer Ewan McGregor’un şaşkın tripleri ile komik olan, Jeff Bridges’ın eksantrik komutan karakteriyle keyifli bir film ama o kadar.

Yönetmen Grant Heslov filmin aynı zamanda yönetmeni. Daha çok kameri önünde geçen kariyerinde ve yönettiği bir kaç iflmde tandığım bir isme rastlamadım.

Filmin IMDB notu 6.5 bu da kadronun yüzü suyu hürmetine sanırım. Bence bu kadarını haketmiyor. Benim gibi elinizde başka tercih yoksa, hani tehlike anında kırınız türü bir film. Seyrettiğinize üzülmezsiniz ama keşke başka bir şey seyretseydim de dersiniz gibime geliyor…


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

