Süper klişe – 2012

30 01 2010
Uyarmışlardı blah blah...

Uyarmışlardı blah blah...

İzlemeyeyim izlemeyeyim dedim ama yine de izledim. 2012 baştan sona klişelerle dolu büyük bir prodüksiyon. Ne heyecan veriyor, ne üzüyor. En azından bende böyle hisler uyandırmadı. Daha çok ne zaman bitecek ne zaman bitecek diye düşündüm. Hani biri sorarsa izlemedim demeyeyim diye izledim. Zaten ilk 1.5 saatinden sonra iyice baydım, kalan 1 saatini ertesi gün seyrettim. Zaten IMDB notu 6.1, oy vereyim biraz daha düşsün.  Belki 2011 de tamamlanacak olan bir diğer 2012 isimli film daha başarılı olur. Başka da bir şey yazmak istemiyorum :)


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

