Güzel bir masal – Avatar

30 01 2010

Dedim ya sinemada gittiğim filmleri yazmıyordum diye, ama en azından detay vermeden bahsetmemde bir sakınca yok. Avatar

Bir masal dünyası

hakkında eminim çok şey duydunuz, gördünüz, büyük ihtimal seyrettiniz vs… Ben de gittim, hatta ilk gün gittim. Kanyon’da 3D izledim. Rüya gibi bir film. Konuştuğum herkes film için “Keşke hiç bitmeseydi” diyor.

Perşembe gece 12’den sonra seans veren ve filmin sanırım ilk izlenebilecek yeri olan İstinye Park’taki IMAX 3D ise yanlış bilmiyorsam patlamış :P İnsanları geri yollamışlar. Gece 12 de İstinye’de olduğuna mı yanarsın, hevesinin kursağında kalmasına mı yanarsın. Neyse, paşa paşa Kanyon’da izledim, çok beğendim, 1.5 tl verdiğim gözlüğü geri iade etmedim, neyime yarayacaksa… Kanyon’da filmi birlikte izlediğim yazılımcımız Hakan daha sonra filmi bir de İstinye Park’ta seyretti, performanstan çok memnun kalmamıştı. Bu post magazin yazısı gibi oldu. Amaaan, Avatar’ı A ‘dan R’ye biliyorsunuz zaten, şurda iki dedikodu yapsak olmaz mı?


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

