İki dost ve bir kadın – Y tu mamá también

11 06 2009

Uzun zaman sonra ilk kez eve erken geldim. Yemeğimi yedim ve İspanyolca filmler ile doldurduğum DVD’yi taktım. Sıra o filme gelmişti. Y tu mamá también (And Your Mother Too). Çok eğlendim.

ytumama

İki dost ve güzel bir kadın. Problem kaçınılmaz :)

İspanyolca’ya başladğım günlerde yaklaşık 20 tane İspanyonlca film indirdim. Y tu mama tambien bu seride seyrettiğim ikinci film. Film Meksika’da geçiyor. Bir yolculuk hikayesi. Genç yaşlardaki 2 arkadaş ve güzel bir kadının yol macerası. Kendileri ve hayat hakkında keşiflerde bulundukları eğlenceli bir yolculuk.

Filmin başrollerin birinde benim çok sevdiğim Gael García Bernal oynuyor. Amores Perros’da izlediğim ve hayran kaldığım Bernal yine şahane. Diğer oğlanı ise Diego Luna oynuyor. Yüzünü bir yerlerden hatırlıyorum, filmografisine baktım, izledğim bir kaç filmde oynamış. Ve güzel İspanyol hatun rolünde Maribel Verdú oynuyor. Yönetmen Meksikalı Alfonso Cuarón‘un diğer filmleri Harry Potter and the Prisoner of Azkaban,Great Expectations ve Children of Men’i hatırlarsınız belki.

Film çok eğlenceli geldi bana. Her yerde olduğu gibi Meksika’da da iki ergen en çok neyle ilgilenir? Seks, sigara, içki ve eğlence. Film doğrudan seks sahnesi ile başlıyor ve film içinde kısa ama cüretkar sahneler ile devam ediyor. Ancak film öyle bir tonda gidiyor ki, her şey çok doğal olduğu için rahatsızlık duymuyorsunuz. Yine de aile ile izlenecek bir fim değil. Arkadaşlarla izlemek için ise bire bir.

Filmin IMDB notu 7.8. Bence hakediyor. 2003 yışında en iyi senaryo dalında Oscar’a aday olmuş, çeşitli festivallerde 33 ödül kazanmış. Latin havasını solumak, eğlenceli zaman geçirmek ve 17 yaşındaki halinizi hatırlamak için (erkekler için :) ) mutlaka seyredilmeli.


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

