Nerede o eski Jim Carrey – Yes Man!

2 05 2009
yesmanposter1

Evet demek size bir çok kapı açabilir!

Çok eğlenmeyeceğimi biliyordum. Artık komedi değil drama filmlerinde görmeye kendimi alıştırmıştım. Dumb and the Dumber, The Cable Guy, Liar Liar, The Mask çook gerilerde kalmıştı. En son, Eternal Sunshine of the Spotless Mind’da hayran olmuştum. Yine de seyrettim Jim Carrey‘in Yes Man! isimli filmini. Biraz hasret giderdik, bir iki mimik gördüm. Hepsi o kadar.

Filmin adı zaten her şeyi anlatıyor. Her şeye “evet” diyerek  içsel dengesini bulmaya çalışan bir adamın hikayesi. Azcık da aşk var. Bu film ya çok komik olacak ya da vasat olacaktı. Malesef vasat, bana göre tabii.

Dün gittiğim bir barda, ekranda döndürülen kliplerin arasında Jim Carrey’in Saturday Night Live zamanında Haddaway’in What is love şarkısı eşliğindeki A night at the Roxbury isimli mini parodisini gösterdi. Senelerdir ne zaman görse kafamı yana sallamaya başlayıp kahkahalar atarak izlerim. Ben o Jim Carrey’i seviyorum, onu bekliyorum sanırım. Ama Carrey’den bağımsız olarak da filmi çok beğenmedim. Evet bir mesajı var. Evet demeyi öğrenmek lazım, hangi fırsatın nerden geleceği belli olmaz, doğru. Ama ne bileyim, Jim Carrey’i izlerken eğlenmek isterdim.

Filmin IMDB notu 7.1. Ben 6.5 dan fazla vermezdim o da JC hatrına. Elinizin altındaysa ve boş zamanınız da varsa kız arkadaşınızla falan seyredebilirsiniz. Benimkiler gibi sıkılınca hemen geyiğe saran arkadaşlarınız varsa aman diyim, üzülürsünüz :)


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

