Köpeğinizi ne kadar seviyorsunuz – Red

27 03 2009

Az vaktim vardı, 90 dakikalık bir film gerekiyordu. DVD’ye yazdığım filmlerin arasıdan Red‘i seçtim. Ne konusunu ne de oyuncuları biliyordum. Sadece IMDB notunun 7.2 olduğunu ve biri iki olumlu kullanıcı yorumunu okumuştum. Şansınız varmış, ben seyrettim, siz seyretmeyin.

Ne köpek sevgisiymiş be!

Ne köpek sevgisiymiş be!

Red, ABD’de bir kasabada yaşayan yaşlı bir adamın adalet için verdiği mücadeleyi anlatıyor. Mücadelenin sebebi filmin başında öldürülen 14 yaşındaki köpeği. Bu nazik adam adalet için sonuna kadar gidiyor, işler çirkinleşse de.

Filmin 20. dakikasına kadar bir şeyler olmasını bekledim. Sonra pişman oldum bu filmi seçtiğimi ama sonun kadar izledim. Filmde sadece başroldeki Brian Cox‘un perfrmansı ve, nerden tadığımı çıkartamadığım Kim Dickens göze batıyor. Lost’da Sawyer’ın sahtekarlık hikayelerinde kandırmaya çalıştığı bir kadın vardı. Sonra birlikte sahtekarlık yapmaya çalışıyorlardı ama Sawyer günün sonunda yine kadını kandırıp kaçıyordu. İşte o kadınmış Kim Dickens.

Ben derim ki IMDB’deki 7.2 not oldukça fazla bu film için. Vaktinize yazık.


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

