Vaktinize yazık – Felon

5 03 2009

Aslında akşam için planım eve gidip 1 duble de olsa rakı içmekti. Bugün bayramdı ne de olsa, Mey İçki rakı fiyatlarında %20 indirime gitmişti. Ancak annemin evinde duş alırken kırdığım duş ahizesini tamire gittim, gidince yemek de yedim saat de geç oldu. Bari film izleyeyim dedim.

5 tane Val Kilmer kurtaramaz bu filmi

5 tane Val Kilmer kurtaramaz bu filmi

Filmlerin arasında dolaşırken daha önce Mustaf’dan aldığım Felon‘u gördüm. IMDB sorgusunda ortalaması 7.9 gözüküyordu. Ve süpriz, Val Kilmer oynuyordu. Konusu isminden de çaıkça anlaşıldığı gibi hapisanade geçen bir kısım olaylar. Tek başıma iken daha sofistike filmleri tercih etmeye çalışıyorum ama şeytan dürttü işte. Yazdım DVD’ye ve izlemeye başladım.

İyi aile babası kahramanımız (o kadar iyi ki ,çocuğu var 3 yaşında ama evli değil sevgilisi ile, evlilik planları yapılıyor) salak bir sebepten hapise düşüyor. Tam düşündüğünüz şekilde hapse atılıyor ve tam düşündüğünüz şekilde gelişiyor olaylar. Kötü bir hapisane müdürü var. (Lost’daki Michael, zaten kimse sevmez :P ) Aralarındaki olayları konu alıyor film. Buraya kadar heyecan verici bir şey yok.

Malesef Val Kilmer yan rolde. Buraya kadar da heyecan verici bir şey yok.

Filmde aslen heyecan verici hiç bir şey yok. Benzeirn defalarca seyrettiğiniz hapisane filmi. Lan Val Kilmer, yaktın bir gecemi. İyi ki film meraklısı bir arkadşaım ile seyretmedim. 104 dakikanıza yazık. Val Kilmer’ı sevseniz de yazık çünkü bana göre çok önemli bir rolü ve oyunculuğu yok. Her ne kadar Corcoran Eyalet Hapisanesi’nde geçen olaylardan esinlenildiği söylense de, yok, olmamış.

Filmi yazan ve yöneten Ric Roman Waugh yakın zaman kadar dublörlük yapıyormuş. Hani film ile ilgili en ilginç gelen şey bu :) Başroldeki asıl oğlan Stephen Dorff. Filmografisine baktığımda kendimce çok önemli bir şey göremedim. Geçmişte genç ve yetenekli bir aktör olarak anılıyormuş, zaten genç aktör kategorisinde bir seri ödül adaylığı var, bunlardan bir kaçını kazanmış 1988-1992 arasında. Val Kilmer’i bu filmle anmak bile istemiyorum.

İşte bu blogun var olma sebebi. IMDB’ye aldanıp girişmeyin her filme. Bu filme verilen notlardan “bu Amerikalar biraz mal galiba” sonucunu çıkarıyorum. Tabii renkler zevkler tartışılmaz ama bence vaktinize yazık. Bir sürü güzel film var. Başka şeyler izleyin.


İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

