Yapacağım demiştim!

12 01 2009

Ey IMDB mağdurları… Bu akşam şöyle keyifle film izleyeyim diyip, IMDB notuna göre film seçip sonra pişman olanlar… Üstelik eşini, dostunu, arkadaşlarını da bu sıkıntıya ortak edenler. Toplanın gayri.

Artık yeter! Benim kafadan birisi izlediği filmleri yazsa da ben de onu izlerini takip etsem diye düşünürdüm hep.  Hayır yazılımcı değilim :) Baktım herkes üşeniyor, benim neyim eksik, ben de üşendim.

Låt den rätte komma in

Dertsiz başıma dert aldım

Taa ki arkadaşlarımı çağırıp Låt den rätte komma in isimli filmi seyredene kadar. Buraya kadar dedim. Bence bana zorla izlettirilen salan Hellboy filmleri kadar kötü değildi elbette ama hele arkadaşlarınızla seyredeceksiniz pek uygun bir film sayılmaz bu Norveç filmi.  Bu filme daha sonra değineceğim, malesef, sadece siz seyretmeyin diye…

Bu filmden sonra, salt film seçiminde değil tüm sosyal hayatımda sürekli yüzüme vurulan “En azından senin vampir filminden iyi” cümlesini tarihe gömmek ve sizin de bu kötü duruma düşmemeniz için artık izlediğim filmleri, ki epey izliyorum sanırım, sizinle paylaşacağım. Benimle sürekli dalga geçen Orhan, Başar ve Emrah’a sevgilerimi #$½!!@^#  iletiyorum.

Yapacağım, yazacağım demiştim.

Amin


İşlemler

Information

17 responses

12 01 2009
Mustaf

en azından o filmden iyi anlatmışsın durumu:))

12 01 2009
Başar

Çok iyi anlatmışsın filmi ama Hellboy konusu tartışmalı. Hellboy’da hiç değilse bir tane güzel kadın vardı :).
Diger yandan, umarım olay bizi kobay kullanmaya dönmez. :)

Başarılar :)

13 01 2009
Serhat

Bir tane güzel kadın vardı da ne oldu ki? Hiç olmazsa Norveç’deki yaşam şartları hakkında bilgi sahibi oldun :)

13 01 2009
Serhat

Bu arada kobay mobay sürekli film seyrediyorsun fena mı? Ne yapalım benim de istatistiğe ihtiyacım var, IMDB ye rakip olmak kolay mı :P

13 01 2009
elerki

yahuuu her yerde ben varım!!! :)
valla bi tür vampir gibi ben de siz nereye yazsanız oraya yazar oldum. kan mı çekiyo nedir? :)) zevkli oluyoo ama sizinla didişmek. gerçi bu sefer olaya tamamen fransız kaldım. hellboy falan hak getire bende :) olsun izlicem ve ogrenicem. abilerim ablalarım yolunuzdayım..

13 01 2009
Serhat

ahahaha haaaayııııır! :)
Hoşgeldin elerki

14 01 2009
elerki

hoşgördük dayıı.. eyvallah :))

23 12 2009
bfisekci

Selamlar, tam benim düşündüğüme yakın bir sinema eleştiri sitesi yaratmışsınız, tebrikler, birçok filmin adını sitenizde görüp okudum. Ben daha yeni başladım, sık sık film izleyip öznel fikirlerimi yazmak istiyorum. Başarılar… Ben şuradayım: http://gumusperde.wordpress.com

Bertay Fisekci

23 12 2009
lordlothar

Teşekkürler. Arkadşalar arası bir proje olarak başladı. Seyrettikçe ve vaktim oldukça yazıyorum. Size de başarılar.

14 04 2013
minecraftforfree

You are my breathing in, I own few blogs and infrequently run out from to brand.

17 04 2013
Wilbert

Many thanks for another fantastic article.
The best place else might just anybody get that form of
info in these an ideal manner of writing? We’ve an exhibit subsequent week, and I’m at the look for such
information.

20 04 2013
Artificial trees

Greetings, I’m Louis and I’ve recently started to get into what
you’re referring to. I don’t know where you’re obtaining
your details, but solid job nonetheless. I really should spend
some time learning and understanding much more.
Thanks for the article: this is just what I was looking for for my mission.

2 05 2013
avitour.travel

This is a great site, would you be involved in doing a discussion regarding how you
developed it? If you have e-mail me! Thank you, We have been seeking for facts using this subject theme for
ages and yours is the foremost I’ve discovered at this time. Thanks for one’s marvelous publishing!
I actually enjoyed reading it, that you are an incredible author.

Let me make sure you bookmark Internet blog and will often visit down the
road. I need to encourage you to ultimately continue your great
job, make use of a nice holiday weekend!

2 05 2013
Granite Countertop

For me this can be among the most vital information
to do. And i’m glad reading through your page. But should remark on some general things, The internet site style is great, the articles or blog posts is usually great : D. Good job, cheers We’re several grouped
volunteers and opening a new scheme throughout our neighborhood.
Your web site offered us with valuable info to be effective on.
You’ve done a formidable job and our whole area might be grateful for your.

2 05 2013
urban community garden designs

Outstanding blog and outstanding styling.

2 05 2013
thule roof rack

While i originally commented I clicked the -Notify
me when new feedback are added- checkbox and here every time a comment is added I purchase 4 e-mail
with precisely the same comment. Could there really be any approach you could remove me from
that service? Thanks!

21 05 2013
hacks for miscrits and cheats

My brother recommended I might like this web site. He was totally right.

This post truly made my day. You can not imagine just how much
time I had spent for this info! Thanks!

Bir Cevap Yazın

